]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/vtk/src/bbvtkMaskPoint.cxx
#3120 BBTK Bug New Normal - merge branch changestoITK3and4 FROM master
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkMaskPoint.cxx
diff --git a/packages/vtk/src/bbvtkMaskPoint.cxx b/packages/vtk/src/bbvtkMaskPoint.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..c192648
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,80 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbvtkMaskPoint.h"
+#include "bbvtkPackage.h"
+namespace bbvtk
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(vtk,MaskPoint)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(MaskPoint,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void MaskPoint::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+printf("EED MaskPoint::Process Start\n");
+       maskpoints->SetInput( bbGetInputIn() );  
+       maskpoints->SetOnRatio( bbGetInputRatio() );
+       maskpoints->RandomModeOn();     
+       maskpoints->SetMaximumNumberOfPoints(5000);     
+       maskpoints->Update();
+       bbSetOutputOut( maskpoints->GetOutput() );
+printf("EED MaskPoint::Process End\n");
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void MaskPoint::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+   bbSetInputIn(NULL);
+   bbSetOutputOut(NULL);
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void MaskPoint::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+   maskpoints = vtkMaskPoints::New();
+  
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void MaskPoint::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+     maskpoints->Delete();
+}
+
+}  // EO namespace bbvtk
+
+