]> Creatis software - bbtk.git/blobdiff - packages/vtk/src/bbvtkText3D.cxx
#3167 BBTK Feature New Normal - box vtk ImageProperties GetOrientation
[bbtk.git] / packages / vtk / src / bbvtkText3D.cxx
index 7f7a0d780b511667c26923ec747a75a3c3e77843..077c44f65023bd94df42660caa70b55db5526c0b 100644 (file)
@@ -1,4 +1,31 @@
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+ # Copyright (c) CREATIS (Centre de Recherche en Acquisition et Traitement de l'Image
+ #                        pour la SantÈ)
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+ #  As a counterpart to the access to the source code and  rights to copy,
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+ #  liability.
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 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
 //===== 
 #include "bbvtkText3D.h"
@@ -44,7 +71,8 @@ void Text3D::Process()
   
   _textActor->SetInput( bbGetInputIn().c_str()  );
   _textActor->SetPosition(  bbGetInputX(), bbGetInputY(),bbGetInputZ() );
-       
+  _textActor->GetTextProperty()->SetOpacity( bbGetInputOpacity() );    
+
   if ( bbGetInputTransform()!=NULL )
     {
       _textActor->SetUserTransform( bbGetInputTransform() );
@@ -74,6 +102,7 @@ void Text3D::bbUserSetDefaultValues()
        bbSetInputColour(colour);
        bbSetInputRenderer(NULL);
        bbSetInputTransform(NULL);
+       bbSetInputOpacity(1);
 
        _textActor = NULL;
        _textProp = NULL;