]> Creatis software - gdcm.git/blobdiff - src/gdcmDocument.cxx
Most of the file headers have NO z spacing
[gdcm.git] / src / gdcmDocument.cxx
index 57ab3dadfa5629ec72f475ff08f3ba0893f54245..c2754559da0d9946c7ea82506abc8bcb0f8401ff 100644 (file)
@@ -3,8 +3,8 @@
   Program:   gdcm
   Module:    $RCSfile: gdcmDocument.cxx,v $
   Language:  C++
-  Date:      $Date: 2006/10/25 14:08:10 $
-  Version:   $Revision: 1.355 $
+  Date:      $Date: 2007/05/23 14:18:09 $
+  Version:   $Revision: 1.358 $
                                                                                 
   Copyright (c) CREATIS (Centre de Recherche et d'Applications en Traitement de
   l'Image). All rights reserved. See Doc/License.txt or
@@ -37,7 +37,7 @@
    #include <mem.h> // for memset
 #endif 
 
-namespace gdcm 
+namespace GDCM_NAME_SPACE 
 {
 //-----------------------------------------------------------------------------
 
@@ -244,7 +244,7 @@ bool Document::DoTheLoadingDocumentJob(  )
 
    // Force Loading some more elements if user asked to.
 
-   gdcm::DocEntry *d;
+   GDCM_NAME_SPACE::DocEntry *d;
    for (ListElements::iterator it = UserForceLoadList.begin();  
                                it != UserForceLoadList.end();
                              ++it)
@@ -1853,7 +1853,7 @@ bool Document::IsDocEntryAnInteger(DocEntry *entry)
 
    // When we have some semantics on the element we just read, and if we
    // a priori know we are dealing with an integer, then we shall be
-   // able to swap it's element value properly.
+   // able to swap its element value properly.
    if ( elem == 0 )  // This is the group length of the group
    {  
       if ( length == 4 )
@@ -2357,7 +2357,7 @@ void Document::HandleOutOfGroup0002(uint16_t &group, uint16_t &elem)
       //
       // --> Probabely normal, since we considered we never have 
       // to trust manufacturers.
-      // (we find very often 'Implicit VR' tag, 
+      // (we often find 'Implicit VR' tag, 
       // even when Transfer Syntax tells us it's Explicit ...
       
        // NEVER trust the meta elements!