]> Creatis software - clitk.git/blobdiff - vv/vvMeshActor.h
Debug RTStruct conversion with empty struc
[clitk.git] / vv / vvMeshActor.h
index 9046f81878258c1d8c3548a418c849b23ac41bef..37bb0dcc69376ed53056c71811bed04d889d7237 100644 (file)
@@ -1,30 +1,22 @@
 /*=========================================================================
+  Program:   vv                     http://www.creatis.insa-lyon.fr/rio/vv
 
- Program:   vv
- Language:  C++
- Author :   Joel Schaerer (joel.schaerer@insa-lyon.fr)
- Program:   vv
+  Authors belong to: 
+  - University of LYON              http://www.universite-lyon.fr/
+  - Léon Bérard cancer center       http://www.centreleonberard.fr
+  - CREATIS CNRS laboratory         http://www.creatis.insa-lyon.fr
 
-Copyright (C) 2008
-Léon Bérard cancer center http://oncora1.lyon.fnclcc.fr
-CREATIS-LRMN http://www.creatis.insa-lyon.fr
+  This software is distributed WITHOUT ANY WARRANTY; without even
+  the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR
+  PURPOSE.  See the copyright notices for more information.
 
-This program is free software: you can redistribute it and/or modify
-it under the terms of the GNU General Public License as published by
-the Free Software Foundation, version 3 of the License.
+  It is distributed under dual licence
 
-This program is distributed in the hope that it will be useful,
-but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
-MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
-GNU General Public License for more details.
-
-You should have received a copy of the GNU General Public License
-along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
-
-=========================================================================*/
+  - BSD        See included LICENSE.txt file
+  - CeCILL-B   http://www.cecill.info/licences/Licence_CeCILL-B_V1-en.html
+===========================================================================**/
 #ifndef vvMeshActor_h
 #define vvMeshActor_h
-
 #include "vvMesh.h"
 #include "vvImage.h"
 
@@ -45,7 +37,7 @@ public:
     void SetCutSlice(double slice);
     /**Initialize the actor and set the inputs. If vf is not null, will use
      **it to propagate the contour on all time frames */ 
-    void Init(vvMesh::Pointer mesh,int time_slice, vvImage::Pointer vf=NULL);
+    void Init(vvMesh::Pointer mesh,int time_slice, vvImage::Pointer vf=ITK_NULLPTR);
     ///Set the time slice (only useful when using a 4D contour)
     void SetTimeSlice(int time);
     ///Toggles between normal 4D mode and superposition mode