]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/commitdiff
*** empty log message ***
authortrillos <trillos>
Mon, 2 Nov 2009 09:00:46 +0000 (09:00 +0000)
committertrillos <trillos>
Mon, 2 Nov 2009 09:00:46 +0000 (09:00 +0000)
PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2D.bbs [deleted file]
PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractive.bbs [deleted file]
PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D.bbs [deleted file]
PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D_MorePoints.bbs [deleted file]
PackRecalage/src/bbPackRecalageCalculateVectorBox.h

diff --git a/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2D.bbs b/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2D.bbs
deleted file mode 100644 (file)
index 9ad659b..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,130 +0,0 @@
-load wx
-load std
-load vtk
-load wxvtk
-load creaMaracasVisu
-
-load PackRecalage
-
-include vtk/boxes/bbLoadHola 
-new LoadHola image 
-
-#Viewer containing image 1
-
-new LayoutLine v1Layout
-new ViewerNV viewer1
-connect image.Out viewer1.In
-set viewer1.nTypeView "0"
-connect viewer1.Widget v1Layout.Widget1
-
-
-#Viewer containing image 2
-
-new LayoutLine v2Layout
-new ViewerNV viewer2
-connect image.Out viewer2.In
-set viewer2.nTypeView "0"
-connect viewer2.Widget v2Layout.Widget1
-
-#LayoutSplit were the images will be
-
-new LayoutSplit initialImages
-set initialImages.Proportion "50"
-set initialImages.Orientation H
-connect v1Layout.Widget initialImages.Widget1
-connect v2Layout.Widget initialImages.Widget2
-
-#Layout line that will contain the buttons
-
-new LayoutLine buttonsLayout
-  set buttonsLayout.Orientation V
-
-#Slider were the angle will be entered
-
-new Slider slider
-  set slider.Title "Angle"
-  set slider.In 0
-  set slider.Min 0
-  set slider.Max 360
-  set slider.ReactiveOnTrack "1"
-  connect slider.Widget buttonsLayout.Widget1 
-
-
-
-#Slider were the xScale will be entered
-
-new Slider sliderX
-  set sliderX.Title "% Scale in X"
-  set sliderX.In 100
-  set sliderX.Min 10
-  set sliderX.Max 500
-  set sliderX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderX.Widget buttonsLayout.Widget2 
-
-
-
-#Slider were the yScale will be entered
-
-new Slider sliderY
-  set sliderY.Title "% Scale in Y"
-  set sliderY.In 100
-  set sliderY.Min 10
-  set sliderY.Max 500
-  set sliderY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderY.Widget buttonsLayout.Widget3 
-
-
-#Box were the transformation will be made
-
-new Transform2DBox transform
-  connect viewer2.Point transform.CenterPoint
-  connect slider.Out transform.Angle
-  connect sliderX.Out transform.ScaleX
-  connect sliderY.Out transform.ScaleY
-
-
-
-new ReSlicerBox reslice1
-  connect viewer1.Point reslice1.Origin
-  connect transform.Out reslice1.Transform
-  connect image.Out reslice1.In
-
-new SliceImage slice1
-   connect reslice1.Out slice1.In
-   set slice1.Z "1"
-
-
-#new ViewerNV viewer3
-  #connect reslice1.Out viewer3.In
-  #set viewer3.nTypeView "6"
-  #set viewer3.WinWidth "600"
-
-new Viewer2D viewer3
-  connect reslice1.Out viewer3.In
-  set viewer3.Orientation "2"
-  set viewer3.Slice "1"
-
-#Boton that will set the points and angle
-
-new CommandButton botonfinal
-  set botonfinal.Label "Set Information"
-  connect botonfinal.Widget buttonsLayout.Widget4
-  connect botonfinal.BoxChange viewer3.BoxExecute
-  
-#Layout were the images and the buttones will be displayed
-
-new LayoutSplit window1
-  set window1.WinWidth "600"
-  set window1.Proportion "80"
-  set window1.Orientation V
-  connect initialImages.Widget window1.Widget1
-  connect buttonsLayout.Widget window1.Widget2
-
-new LayoutSplit main
-  set main.WinWidth "1200"
-  set main.Proportion "100"
-  set main.Orientation H
-  connect window1.Widget main.Widget1
-  connect viewer3.Widget main.Widget2
-
-exec main
\ No newline at end of file
diff --git a/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractive.bbs b/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge2DInteractive.bbs
deleted file mode 100644 (file)
index ef73319..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,467 +0,0 @@
-load wx
-load std
-load vtk
-load wxvtk
-load creaMaracasVisu
-
-load PackRecalage
-
-new FileSelector imageSelector1
-  set imageSelector1.Wildcard "*.mhd"
-new FileSelector imageSelector2
-  set imageSelector2.Wildcard "*.mhd"
-
-new MetaImageReader image
-  connect imageSelector1.Out image.In
-
-new MetaImageReader image2 
-  connect imageSelector2.Out image2.In  
-
-#new Gimmick image
-#new Gimmick image2
-
-#Viewer containing image 1
-
-new LayoutLine v1Layout
-new ViewerNV viewer1
-  connect image.Out viewer1.In
-  set viewer1.nTypeView "0"
-  connect viewer1.Widget v1Layout.Widget1
-
-#Viewer containing image 2
-
-new LayoutLine v2Layout
-new ViewerNV viewer2
-  connect image2.Out viewer2.In
-  set viewer2.nTypeView "0"
-  connect viewer2.Widget v2Layout.Widget1
-
-#LayoutSplit were the images will be
-
-new LayoutSplit initialImages
-  set initialImages.Proportion "50"
-  set initialImages.Orientation H
-  connect v1Layout.Widget initialImages.Widget1
-  connect v2Layout.Widget initialImages.Widget2
-
-#Layout line that will contain the buttons
-
-new LayoutLine buttonsLayout
-  set buttonsLayout.Orientation V
-
-#Slider were the angle will be entered
-
-new Slider slider
-  set slider.Title "Angle"
-  set slider.In 0
-  set slider.Min 0
-  set slider.Max 360
-  set slider.ReactiveOnTrack "1"
-  connect slider.Widget buttonsLayout.Widget1 
-
-#Slider were the xScale will be entered
-
-new Slider sliderX
-  set sliderX.Title "% Scale in X"
-  set sliderX.In 100
-  set sliderX.Min 10
-  set sliderX.Max 500
-  set sliderX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderX.Widget buttonsLayout.Widget2 
-
-#Slider were the yScale will be entered
-
-new Slider sliderY
-  set sliderY.Title "% Scale in Y"
-  set sliderY.In 100
-  set sliderY.Min 10
-  set sliderY.Max 500
-  set sliderY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderY.Widget buttonsLayout.Widget3 
-
-
-#Box were the transformation will be made
-
-new Transform2DBox transform
-  connect viewer2.Point transform.CenterPoint
-  connect slider.Out transform.Angle
-  connect sliderX.Out transform.ScaleX
-  connect sliderY.Out transform.ScaleY
-
-new ReSlicerBox reslice1
-  connect viewer1.Point reslice1.Origin
-  connect transform.Out reslice1.Transform
-  connect image2.Out reslice1.In
-
-new SliceImage slice1
-   connect reslice1.Out slice1.In
-   set slice1.Z "1"
-
-new Viewer2D viewer2d
-  connect reslice1.Out viewer2d.In
-  set viewer2d.Slice "1"
-
-# Create the reslicers
-
-new SliceImage imgslice1
-new SliceImage imgslice2
-  connect image.Out imgslice1.In
-  connect reslice1.Out imgslice2.In
-
-# Create the visulization box for checkerBoard
-new CheckBoardBox cbb
-  connect imgslice1.Out cbb.In1
-  connect imgslice2.Out cbb.In2
-
-# Create the slider1
-new Slider sdr
-  set sdr.ReactiveOnTrack 1
-  set sdr.Max 50
-  set sdr.In 14
-
-# Create the slider2
-new Slider sdr2
-  set sdr2.ReactiveOnTrack 1
-  set sdr2.Max 50
-  set sdr2.In 14
-
-# Create the ZSlider for the slices
-
-new Slider sdrZ
-  set sdrZ.ReactiveOnTrack 1
-  set sdrZ.Max 50
-  set sdrZ.Title "Z for slice"
-
-  connect sdrZ.Out imgslice1.Z
-  connect sdrZ.Out imgslice2.Z
-  connect sdrZ.BoxChange imgslice1.BoxExecute
-  connect sdrZ.BoxChange imgslice2.BoxExecute
-
-#Create Sliders for WinLevel and ColorLevel
-
-new Slider colorLevel
-  set colorLevel.Min "0"
-  set colorLevel.Max "99"
-  set colorLevel.In "50"
-  set colorLevel.ReactiveOnTrack true
-  set colorLevel.Title "Color Level"
-
-new Slider windowLevel
-  set windowLevel.Min "0"
-  set windowLevel.Max "99"
-  set windowLevel.In "50"
-  set windowLevel.ReactiveOnTrack true
-  set windowLevel.Title "Window Level"
-
-# Connection to viewers
-
-  connect colorLevel.Out viewer1.ColorLevel
-  connect colorLevel.Out viewer2.ColorLevel
-
-  connect windowLevel.Out viewer1.WindowLevel
-  connect windowLevel.Out viewer2.WindowLevel
-
-new MultipleInputs multLevels
-  connect colorLevel.BoxChange multLevels.In1
-  connect windowLevel.BoxChange multLevels.In2
-
-  connect multLevels.BoxChange viewer1.BoxExecute
-  connect multLevels.BoxChange viewer2.BoxExecute
-
-# Create viewer & layout for Checkerboard
-new LayoutSplit checkerBoard
-new LayoutLine ly
-new ViewerNV viewerCH
-  set viewerCH.nTypeView "0"
-  set checkerBoard.Proportion 80
-
-////////////////////////
-#Connecting levels 
-
-  connect colorLevel.Out viewerCH.ColorLevel
-  connect windowLevel.Out viewerCH.WindowLevel
-//////////////////////
-
-
-# Graphical pipeline
-  connect sdr.Out cbb.Cols
-  connect sdr2.Out cbb.Rows
-  connect cbb.Out viewerCH.In
-
-  connect sdr.Widget ly.Widget2
-  connect sdr2.Widget ly.Widget3
-
-  connect viewerCH.Widget checkerBoard.Widget1 
-  connect ly.Widget checkerBoard.Widget2
-
-#Image Transparency view
-
-new TransparencyV2 trans
-  connect imgslice1.Out trans.In1
-  connect imgslice2.Out trans.In2
-
-new Slider sdrP
-  set sdrP.Max "100"
-  set sdrP.Min "0"
-  set sdrP.In "50"
-  set sdrP.ReactiveOnTrack true
-
-  connect sdrP.Out trans.Percent
-
-new ViewerNV transView
-  connect trans.Out transView.In
-  set transView.nTypeView "0"
-
-new LayoutSplit transparency
-  connect transView.Widget transparency.Widget1
-  connect sdrP.Widget transparency.Widget2
-  set transparency.Proportion 80
-
-  connect colorLevel.Out transView.ColorLevel
-  connect windowLevel.Out transView.WindowLevel
-
-#Create Substraction View
-
-new ImageSubstraction imageSub
-  connect imgslice1.Out imageSub.In1
-  connect imgslice2.Out imageSub.In2
-
-new Slider sdrSub1
-  set sdrSub1.In 51
-  set sdrSub1.Max 255
-  set sdrSub1.Min 0
-  set sdrSub1.Title "Upper Zero Level"
-
-new Slider sdrSub2
-  set sdrSub2.In 49
-  set sdrSub2.Max 255
-  set sdrSub2.Min 0
-  set sdrSub2.Title "Lower Zero Level"
-
-  connect sdrSub1.Out imageSub.In3
-  connect sdrSub2.Out imageSub.In4
-
-new ColourSelectorButton colorU
-new ColourSelectorButton colorM
-new ColourSelectorButton colorL
-
-  set colorU.WinTitle "Upper Level Colour"
-  set colorM.WinTitle "Middle Level Colour"
-  set colorL.WinTitle "Lower Level Colour"
-
-  set colorU.In "0"
-  set colorM.In "50,50,50"
-  set colorL.In "1"
-
-  connect colorU.Out imageSub.InU
-  connect colorM.Out imageSub.InM
-  connect colorL.Out imageSub.InL
-
-#Create substraction layout
-
-new Viewer2D subView
-  connect imageSub.Out subView.In
-
-new LayoutSplit substraction
-new LayoutLine lySub
-
-  connect sdrSub1.Widget lySub.Widget1
-  connect sdrSub2.Widget lySub.Widget2
-
-new LayoutLine lySubColor
-
-  set lySubColor.Orientation H
-  connect colorU.Widget lySubColor.Widget1
-  connect colorM.Widget lySubColor.Widget2
-  connect colorL.Widget lySubColor.Widget3
-
-  connect lySubColor.Widget lySub.Widget3
-
-  set substraction.Proportion "70"
-
-  connect subView.Widget substraction.Widget1
-  connect lySub.Widget substraction.Widget2
-
-#Image Switch view
-/*
-new ImageSwitcherBox swt
-  connect imgslice1.Out swt.In1 
-  connect imgslice2.Out swt.In2
-
-new Slider sdrT
-  set sdrT.Max "1000"
-  set sdrT.Min "0"
-  set sdrT.In "500"
-
-  connect sdrT.Out swt.Time
-
-#Image Switch Layout
-
-new Viewer2D viewerS
-  connect swt.Out viewerS.In
-  //set viewerS.nTypeView "0"  
-
-new LayoutLine switch
-  connect viewerS.Widget switch.Widget1
-  connect switch.Widget switch.Widget2
-  connect sdrT.Widget switch.Widget3
-
-  //connect colorLevel.Out viewerS.ColorLevel
-  //connect windowLevel.Out viewerS.WindowLevel
-*/
-
-#Image Convolution View
-
-new ImageConvolution convol1
-  connect imgslice1.Out convol1.In
-
-new ImageConvolution convol2
-  connect imgslice2.Out convol2.In
-
-new Viewer2D viewerConv1
-  connect convol1.Out viewerConv1.In
-  
-new Viewer2D viewerConv2
-  connect convol2.Out viewerConv2.In
-
-new Slider sdrC
-  set sdrC.Max "100"
-  set sdrC.Min "0"
-  set sdrC.In "100"
-  set sdrC.ReactiveOnTrack "true"
-
-  connect sdrC.Out convol1.Factor
-  connect sdrC.Out convol2.Factor
-
-#Layout for convolution
-
-new LayoutSplit lyConvView
-  set lyConvView.Proportion "50"
-  connect viewerConv1.Widget lyConvView.Widget1
-  connect viewerConv2.Widget lyConvView.Widget2
-
-new LayoutSplit convolution
-  set convolution.Proportion "80"
-  connect lyConvView.Widget convolution.Widget1
-  connect sdrC.Widget convolution.Widget2
-
-
-#Multiple inputs for managing the interaction
-
-new MultipleInputs mult
-  connect slider.BoxChange mult.In1
-  connect sliderX.BoxChange mult.In2
-  connect sliderY.BoxChange mult.In3
-  connect viewer1.BoxChange mult.In4
-  connect viewer2.BoxChange mult.In5
-
-# Execution pipeline for checkboard
-
-new MultipleInputs mult2
-  connect ly.BoxChange mult2.In1
-  connect mult.BoxChange mult2.In2
-  connect imgslice1.BoxChange mult2.In3
-  connect imgslice2.BoxChange mult2.In4
-  connect multLevels.BoxChange mult2.In5
-
-connect mult2.BoxChange cbb.BoxExecute
-connect cbb.BoxChange viewerCH.BoxExecute
-
-#Execution pipeline for transparency
-
-new MultipleInputs mult5
-  connect mult2.BoxChange mult5.In1
-  connect sdrP.BoxChange mult5.In2
-
-  connect mult5.BoxChange trans.BoxExecute
-  connect trans.BoxChange transView.BoxExecute
-
-#Execution pipeline for Substraction
-
-new MultipleInputs mult3
-  connect sdrSub1.BoxChange mult3.In1
-  connect sdrSub2.BoxChange mult3.In2
-  connect mult2.BoxChange mult3.In3
-
-new MultipleInputs mult4
-  connect mult3.BoxChange mult4.In1
-  connect colorU.BoxChange mult4.In2
-  connect colorM.BoxChange mult4.In3
-  connect colorL.BoxChange mult4.In4
-
-  connect mult4.BoxChange imageSub.BoxExecute
-  connect imageSub.BoxChange substraction.BoxExecute
-
-#Execution pipeline for switching
-/*
-new MultipleInputs mult6
-  connect sdrT.BoxChange mult6.In1
-  connect mult2.BoxChange mult6.In2
-
-  connect mult6.BoxChange switch.BoxExecute
-  connect switch.BoxChange viewerS.BoxExecute
-*/
-
-#Execution pipeline for convolution
-
-new MultipleInputs mult7
-  connect mult2.BoxChange mult7.In1
-  connect sdrC.BoxChange mult7.In2
-
-  connect mult7.BoxChange convol1.BoxExecute
-  connect mult7.BoxChange convol2.BoxExecute
-
-  connect convol1.BoxChange viewerConv1.BoxExecute
-  connect convol2.BoxChange viewerConv2.BoxExecute
-
-# Button for saving
-
-new CommandButton saveBut
-  set saveBut.Label "Save Image"
-
-new FileSelector fileSave
-  set fileSave.OpenSave "Save"
-  set fileSave.Wildcard "*.mhd"
-
-new MetaImageWriter writSave
-  connect reslice1.Out writSave.In 
-  connect fileSave.Out writSave.Filename
-
-  connect saveBut.BoxChange fileSave.BoxExecute
-  connect fileSave.BoxChange writSave.BoxExecute
-
-#Layout were the images and the buttones will be displayed
-
-new LayoutSplit window1
-  set window1.WinWidth "600"
-  set window1.Proportion "80"
-  set window1.Orientation V
-  connect initialImages.Widget window1.Widget1
-  connect buttonsLayout.Widget window1.Widget2
-
-new LayoutTab tabs
-  connect checkerBoard.Widget tabs.Widget1
-  //connect substraction.Widget tabs.Widget2
-  //connect transparency.Widget tabs.Widget3
-  connect convolution.Widget tabs.Widget4
-  //connect switch.Widget tabs.Widget4
-
-new LayoutLine tools
-  connect sdrZ.Widget tools.Widget1
-  connect colorLevel.Widget tools.Widget2
-  connect windowLevel.Widget tools.Widget3
-  connect saveBut.Widget tools.Widget4
-
-new LayoutSplit window2
- connect tabs.Widget window2.Widget1
- connect tools.Widget window2.Widget2
- set window2.Proportion "90"
-
-new LayoutSplit main
-  set main.WinWidth "1200"
-  set main.Proportion "50"
-  set main.Orientation H
-  connect window1.Widget main.Widget1
-  connect window2.Widget main.Widget2
-
-exec main
\ No newline at end of file
diff --git a/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D.bbs b/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D.bbs
deleted file mode 100644 (file)
index 52cb9fe..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,111 +0,0 @@
-load wx
-load std
-load vtk
-load wxvtk
-load creaMaracasVisu
-load PackTransform2D
-load PackReSlicer
-//load PackVisuImages
-
-include vtk/boxes/bbLoadHola 
-
-new LoadHola image 
-
-#Viewer containing image 1
-new LayoutLine v1Layout
-new ViewerNV viewer1
-  connect image.Out viewer1.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-  connect viewer1.Widget v1Layout.Widget1
-
-#Viewer containing image 2
-new LayoutLine v2Layout
-new ViewerNV viewer2
-  connect image.Out viewer2.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-  connect viewer2.Widget v2Layout.Widget1
-
-#LayoutSplit were the images will be
-new LayoutSplit initialImages
-  set initialImages.Proportion "50"
-  set initialImages.Orientation H
-  connect v1Layout.Widget initialImages.Widget1
-  connect v2Layout.Widget initialImages.Widget2
-
-#Layout line that will contain the buttons
-new LayoutLine buttonsLayout
-
-
-#Slider were the x angle will be entered
-new Slider angleX
-  set angleX.Title "Angle in X"
-  set angleX.In 0
-  set angleX.Min 0
-  set angleX.Max 360
-  set angleX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleX.Widget buttonsLayout.Widget1 
-
-#Slider were the Y  angle will be entered
-new Slider angleY
-  set angleY.Title "Angle in Y"
-  set angleY.In 0
-  set angleY.Min 0
-  set angleY.Max 360
-  set angleY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleY.Widget buttonsLayout.Widget2 
-
-#Slider were the Z  angle will be entered
-new Slider angleZ
-  set angleZ.Title "Angle in Z"
-  set angleZ.In 0
-  set angleZ.Min 0
-  set angleZ.Max 360
-  set angleZ.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleZ.Widget buttonsLayout.Widget3
-
-#Slider were the xScale will be entered
-new Slider sliderX
-  set sliderX.Title "% Scale in X"
-  set sliderX.In 0
-  set sliderX.Min 0
-  set sliderX.Max 500
-  set sliderX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderX.Widget buttonsLayout.Widget4
-
-#Slider were the yScale will be entered
-new Slider sliderY
-  set sliderY.Title "% Scale in Y"
-  set sliderY.In 0
-  set sliderY.Min 0
-  set sliderY.Max 500
-  set sliderY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderY.Widget buttonsLayout.Widget5
-
-#Slider were the zScale will be entered
-new Slider sliderZ
-  set sliderZ.Title "% Scale in Y"
-  set sliderZ.In 0
-  set sliderZ.Min 0
-  set sliderZ.Max 500
-  set sliderZ.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderZ.Widget buttonsLayout.Widget6
-
-new ViewerNV viewer3
-  connect image.Out viewer3.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-
-#Boton that will set the points and angle
-new CommandButton botonfinal
-  connect botonfinal.Widget buttonsLayout.Widget7
-  connect botonfinal.BoxChange viewer3.BoxExecute
-
-#Layout were the images and the buttones will be displayed
-new LayoutSplit main
-  set main.WinWidth "1200"
-  set main.Proportion "80"
-  set main.Orientation H
-  connect initialImages.Widget main.Widget1
-  connect buttonsLayout.Widget main.Widget2
-  #connect finalViewer.Widget main.Widget2
-  
-exec main
\ No newline at end of file
diff --git a/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D_MorePoints.bbs b/PackRecalage/bbs/appli/ViewerMerge3D_MorePoints.bbs
deleted file mode 100644 (file)
index 5ba5833..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,111 +0,0 @@
-load wx
-load std
-load vtk
-load wxvtk
-load creaMaracasVisu
-//load PackTransform2D
-//load PackReSlicer
-load PackRecalage
-
-include vtk/boxes/bbLoadHola 
-
-new LoadHola image 
-
-#Viewer containing image 1
-new LayoutLine v1Layout
-new ViewerNV viewer1
-  connect image.Out viewer1.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-  connect viewer1.Widget v1Layout.Widget1
-
-#Viewer containing image 2
-new LayoutLine v2Layout
-new ViewerNV viewer2
-  connect image.Out viewer2.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-  connect viewer2.Widget v2Layout.Widget1
-
-#LayoutSplit were the images will be
-new LayoutSplit initialImages
-  set initialImages.Proportion "50"
-  set initialImages.Orientation H
-  connect v1Layout.Widget initialImages.Widget1
-  connect v2Layout.Widget initialImages.Widget2
-
-#Layout line that will contain the buttons
-new LayoutLine buttonsLayout
-
-
-#Slider were the x angle will be entered
-new Slider angleX
-  set angleX.Title "Angle in X"
-  set angleX.In 0
-  set angleX.Min 0
-  set angleX.Max 360
-  set angleX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleX.Widget buttonsLayout.Widget1 
-
-#Slider were the Y  angle will be entered
-new Slider angleY
-  set angleY.Title "Angle in Y"
-  set angleY.In 0
-  set angleY.Min 0
-  set angleY.Max 360
-  set angleY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleY.Widget buttonsLayout.Widget2 
-
-#Slider were the Z  angle will be entered
-new Slider angleZ
-  set angleZ.Title "Angle in Z"
-  set angleZ.In 0
-  set angleZ.Min 0
-  set angleZ.Max 360
-  set angleZ.ReactiveOnTrack "1"
-  connect angleZ.Widget buttonsLayout.Widget3
-
-#Slider were the xScale will be entered
-new Slider sliderX
-  set sliderX.Title "% Scale in X"
-  set sliderX.In 0
-  set sliderX.Min 0
-  set sliderX.Max 500
-  set sliderX.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderX.Widget buttonsLayout.Widget4
-
-#Slider were the yScale will be entered
-new Slider sliderY
-  set sliderY.Title "% Scale in Y"
-  set sliderY.In 0
-  set sliderY.Min 0
-  set sliderY.Max 500
-  set sliderY.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderY.Widget buttonsLayout.Widget5
-
-#Slider were the zScale will be entered
-new Slider sliderZ
-  set sliderZ.Title "% Scale in Y"
-  set sliderZ.In 0
-  set sliderZ.Min 0
-  set sliderZ.Max 500
-  set sliderZ.ReactiveOnTrack "1"
-  connect sliderZ.Widget buttonsLayout.Widget6
-
-new ViewerNV viewer3
-  connect image.Out viewer3.In
-  set viewer1.nTypeView "5 0 1 2"
-
-#Boton that will set the points and angle
-new CommandButton botonfinal
-  connect botonfinal.Widget buttonsLayout.Widget7
-  connect botonfinal.BoxChange viewer3.BoxExecute
-
-#Layout were the images and the buttones will be displayed
-new LayoutSplit main
-  set main.WinWidth "1200"
-  set main.Proportion "80"
-  set main.Orientation H
-  connect initialImages.Widget main.Widget1
-  connect buttonsLayout.Widget main.Widget2
-  #connect finalViewer.Widget main.Widget2
-  
-exec main
\ No newline at end of file
index ed04a3905af2a9701e4d428ff6168473955ac1f3..31086052ae920a897e1a49c9a60baae515ed344f 100644 (file)
@@ -42,9 +42,13 @@ class bbPackRecalage_EXPORT CalculateVectorBox
   /*Origin (starting point of the vector) of the second image, this is necesary for the translation matrix of a transform filter*/
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(Origin, std::vector<int>);
 
-  /**/
+  /*Origin (starting point of the vector) of the first image, this is necesary for the imageReslicer filter*/
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(OriginReslicer, std::vector<int>);
+  
+  /*The rotation axis (this axis is defined by the cross product of the 2 vectors)*/
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(TransformAxis, std::vector<double>);
+
+  
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(OutScaleX,int);
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(OutScaleY,int);
   BBTK_DECLARE_OUTPUT(OutScaleZ,int);