]> Creatis software - bbtkGEditor.git/blobdiff - CMakeLists.txt
#3084 bbGEditor Bug New Normal - Color refresh for inputs and outputs
[bbtkGEditor.git] / CMakeLists.txt
index 283d192fc7754740e7c07b6d0d3a0b43acb26475..8dafc522fee7090b7c72870d26fd3795bd8227f8 100644 (file)
@@ -1,3 +1,26 @@
+# ---------------------------------------------------------------------
+#
+# Copyright (c) CREATIS (Centre de Recherche en Acquisition et Traitement de l'Image 
+#                        pour la Santé)
+# Authors : Eduardo Davila, Frederic Cervenansky, Claire Mouton
+#
+#  This software is governed by the CeCILL-B license under French law and 
+#  abiding by the rules of distribution of free software. You can  use, 
+#  modify and/ or redistribute the software under the terms of the CeCILL-B 
+#  license as circulated by CEA, CNRS and INRIA at the following URL 
+#  http://www.cecill.info/licences/Licence_CeCILL-B_V1-en.html 
+#  or in the file LICENSE.txt.
+#
+#  As a counterpart to the access to the source code and  rights to copy,
+#  modify and redistribute granted by the license, users are provided only
+#  with a limited warranty  and the software's author,  the holder of the
+#  economic rights,  and the successive licensors  have only  limited
+#  liability. 
+#
+#  The fact that you are presently reading this means that you have had
+#  knowledge of the CeCILL-B license and that you accept its terms.
+# ------------------------------------------------------------------------ */  
+
 # ---------------------------------
 #
 # Unless you are an experimented cmake user,
@@ -12,10 +35,23 @@ CMAKE_MINIMUM_REQUIRED(VERSION 2.6)
 PROJECT( bbtkGEditor )
 ###################################
 
+#-----------------------------------------------------------------------------
+# Configure Dart testing support.  This should be done before any
+# MESSAGE(FATAL_ERROR ...) commands are invoked.
+IF(INCLUDE_CTEST)
+  INCLUDE(CTest)
+  ENABLE_TESTING()
+ENDIF(INCLUDE_CTEST)
+IF(BUILD_TESTING)
+  SET(BUILDNAME "${BUILDNAME}" CACHE STRING "Name of build on the dashboard")
+  MARK_AS_ADVANCED(BUILDNAME)
+ENDIF(BUILD_TESTING)
+#-----------------------------------------------------------------------------
+
 #==================================
 # The project version
 SET(PROJECT_MAJOR_VERSION 1)
-SET(PROJECT_MINOR_VERSION 0)
+SET(PROJECT_MINOR_VERSION 2)
 SET(PROJECT_BUILD_VERSION 0)
 
 SET(PROJECT_VERSION "${PROJECT_MAJOR_VERSION}.${PROJECT_MINOR_VERSION}.${PROJECT_BUILD_VERSION}")
@@ -37,24 +73,6 @@ IF (crea_FOUND)
 ENDIF(crea_FOUND)
 #==================================
 
-#==================================
-FIND_PACKAGE(creaMaracasVisu REQUIRED)
-IF (creaMaracasVisu_FOUND)
-  INCLUDE(${creaMaracasVisu_USE_FILE})
-ENDIF(creaMaracasVisu_FOUND)
-#==================================
-
-
-#==================================
-# Find and use the Black Box Toolkit
-# Search BBTK
-FIND_PACKAGE(BBTK REQUIRED)
-MARK_AS_ADVANCED(BBTK_DIR)
-# If bbtk found
-IF(BBTK_FOUND)
-  INCLUDE(${BBTK_USE_FILE})
-ENDIF(BBTK_FOUND)
-#==================================
 
 #==================================
 # Do not allow to build inside the source tree
@@ -92,6 +110,26 @@ SET(USE_BOOST     ON)
 CREA_FIND_AND_USE_LIBRARIES()
 #==================================
 
+
+#==================================
+FIND_PACKAGE(creaMaracasVisu REQUIRED)
+IF (creaMaracasVisu_FOUND)
+  INCLUDE(${creaMaracasVisu_USE_FILE})
+ENDIF(creaMaracasVisu_FOUND)
+#==================================
+
+#==================================
+# Find and use the Black Box Toolkit
+# Search BBTK
+FIND_PACKAGE(BBTK REQUIRED)
+MARK_AS_ADVANCED(BBTK_DIR)
+# If bbtk found
+IF(BBTK_FOUND)
+  INCLUDE(${BBTK_USE_FILE})
+ENDIF(BBTK_FOUND)
+#==================================
+
+
 #==================================
 # Where to put executables and libs
 SET(EXECUTABLE_OUTPUT_PATH ${PROJECT_BINARY_DIR})
@@ -108,8 +146,7 @@ MARK_AS_ADVANCED(
   INCLUDE_DIRECTORIES(
     ${PROJECT_BINARY_DIR}
 
- # // if the previous one is not enough :  (JPRx)
- #   Add here the directories holding the .h you need
+ # USER! : Add here the directories holding the .h you need  
     
  #   ${PROJECT_SOURCE_DIR}/lib/_YOUR_OWN_LIBRARY_SOURCE_DIRECTORY_