]> Creatis software - creaVtk.git/blobdiff - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkImageExtractComponents.cxx
#3069 creaVtk Feature New Normal - new box bbcreaVtkImageExtractComponents
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkImageExtractComponents.cxx
diff --git a/bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkImageExtractComponents.cxx b/bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkImageExtractComponents.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..d899905
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,124 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbcreaVtkImageExtractComponents.h"
+#include "bbcreaVtkPackage.h"
+namespace bbcreaVtk
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,ImageExtractComponents)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ImageExtractComponents,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ImageExtractComponents::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+  
+       bbSetOutputOut0( NULL ); 
+       bbSetOutputOut1( NULL ); 
+       bbSetOutputOut2( NULL ); 
+       bbSetOutputOut3( NULL ); 
+
+       if (bbGetInputComponent0()!=-1)
+       {
+               IEC0->SetInput( bbGetInputIn() );
+               IEC0->SetComponents( bbGetInputComponent0() );
+               IEC0->Update();
+               bbSetOutputOut0( IEC0->GetOutput() ); 
+       } 
+
+       if (bbGetInputComponent1()!=-1)
+       {
+               IEC1->SetInput( bbGetInputIn() );
+               IEC1->SetComponents( bbGetInputComponent1() );
+               IEC1->Update();
+               bbSetOutputOut1( IEC1->GetOutput() ); 
+       }
+
+       if (bbGetInputComponent2()!=-1)
+       {
+               IEC2->SetInput( bbGetInputIn() );
+               IEC2->SetComponents( bbGetInputComponent2() );
+               IEC2->Update();
+               bbSetOutputOut2( IEC2->GetOutput() ); 
+       }
+
+       if (bbGetInputComponent3()!=-1)
+       {
+               IEC3->SetInput( bbGetInputIn() );
+               IEC3->SetComponents( bbGetInputComponent2() );
+               IEC3->Update();
+               bbSetOutputOut3( IEC3->GetOutput() ); 
+       }
+
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ImageExtractComponents::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+   bbSetInputIn(NULL);
+   bbSetInputComponent0(-1);
+   bbSetInputComponent1(-1);
+   bbSetInputComponent2(-1);
+   bbSetInputComponent3(-1);
+
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ImageExtractComponents::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+       IEC0=vtkImageExtractComponents::New();  
+       IEC1=vtkImageExtractComponents::New();  
+       IEC2=vtkImageExtractComponents::New();  
+       IEC3=vtkImageExtractComponents::New();  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void ImageExtractComponents::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+
+       IEC0->Delete();  
+       IEC1->Delete();  
+       IEC2->Delete();  
+       IEC3->Delete();  
+
+}
+
+
+}
+// EO namespace bbcreaVtk
+
+