]> Creatis software - creaWT.git/blobdiff - wt/bbtk_wt_PKG/src/bbwtSphereXTK.cxx
bugs wt xtk
[creaWT.git] / wt / bbtk_wt_PKG / src / bbwtSphereXTK.cxx
diff --git a/wt/bbtk_wt_PKG/src/bbwtSphereXTK.cxx b/wt/bbtk_wt_PKG/src/bbwtSphereXTK.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..afba995
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,116 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbwtSphereXTK.h"
+#include "bbwtPackage.h"
+
+#include<Wt/WApplication>
+
+
+namespace bbwt
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(wt,SphereXTK)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(SphereXTK,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void SphereXTK::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+
+     Wt::WContainerWidget* w = (Wt::WContainerWidget*)bbGetInputViewerWTxtk();
+     std::string strRadio =  boost::lexical_cast<std::string>( bbGetInputRadio() );
+     std::string jsCom ;
+
+
+
+    if (firsttime==true)
+{
+       firsttime=false;
+        jsCom = "\
+ alert('Creating sphere');\
+  var sphere = new X.sphere(); \
+  sphere.radius = "+strRadio+"; \
+  sphere.center = [50, 50, 50]; \
+  sphere.color = [0, 1, 0]; \
+  sphere.caption = 'a sphere'; \
+  "+ w->jsRef() + ".sphere = sphere ;\
+  "+ w->jsRef() + ".mRenderer.add("+ w->jsRef() + ".sphere);\
+  "+ w->jsRef() + ".mRenderer.render();\
+  ";
+  } else {
+        jsCom = "\
+  "+ w->jsRef() + ".sphere.radius = "+strRadio+"; \
+  "+ w->jsRef() + ".mRenderer.add("+ w->jsRef() + ".sphere);\
+ "+ w->jsRef() + ".mRenderer.render();\
+  ";
+
+}
+       
+     Wt::WApplication::instance()->doJavaScript(jsCom);
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void SphereXTK::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+
+   std::vector<double> center;
+   center.push_back(0);
+   center.push_back(0);
+   center.push_back(0);
+
+   firsttime=true;
+   bbSetInputViewerWTxtk(NULL);
+   bbSetInputCenter(center);
+   bbSetInputRadio(10);
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void SphereXTK::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void SphereXTK::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbwt
+
+