]> Creatis software - clitk.git/commitdiff
Debug 4D playing with Overlay or Fusion:
authortbaudier <thomas.baudier@creatis.insa-lyon.fr>
Thu, 10 Nov 2016 13:04:49 +0000 (14:04 +0100)
committertbaudier <thomas.baudier@creatis.insa-lyon.fr>
Thu, 10 Nov 2016 13:04:49 +0000 (14:04 +0100)
Now even if the Overlay/Fusion isn't display, the time for 4D playing always start at 0

vv/vvSlicer.cxx

index db4b0cf525811c16c20b2742fc081d3c06be4336..7efaf2675c4caa351f090d1ce2de2a5d3e397972 100644 (file)
@@ -916,9 +916,9 @@ int vvSlicer::GetTSlice()
 int vvSlicer::GetMaxCurrentTSlice()
 { 
   int t = mCurrentTSlice;
-  if(mOverlay)
+  if(mOverlay && mOverlayActor->GetVisibility())
     t = std::max(t, mCurrentOverlayTSlice);
-  if(mFusion&& (mFusionSequenceCode<0)) //ignore fusionSequence data: for these, the times are not to be related (this way)
+  if(mFusion&& (mFusionSequenceCode<0) && mFusionActor->GetVisibility()) //ignore fusionSequence data: for these, the times are not to be related (this way)
     t = std::max(t, mCurrentFusionTSlice);
   return t;
 }