]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/blob - PackRecalage/src/bbPackRecalageAddImageToVector.cxx
2028 Feature Create the box AddImageToVector
[creaRigidRegistration.git] / PackRecalage / src / bbPackRecalageAddImageToVector.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbPackRecalageAddImageToVector.h"
5 #include "bbPackRecalagePackage.h"
6 namespace bbPackRecalage
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(PackRecalage,AddImageToVector)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(AddImageToVector,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void AddImageToVector::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
30 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
31
32
33    std::vector<vtkImageData*> lstImages=bbGetInputImageVector();
34    lstImages.push_back( bbGetInputIn0() );
35    lstImages.push_back( bbGetInputIn1() );
36    lstImages.push_back( bbGetInputIn2() );
37    lstImages.push_back( bbGetInputIn3() );
38    lstImages.push_back( bbGetInputIn4() );
39    lstImages.push_back( bbGetInputIn5() );
40    lstImages.push_back( bbGetInputIn6() );
41    lstImages.push_back( bbGetInputIn7() );
42    lstImages.push_back( bbGetInputIn8() );
43    lstImages.push_back( bbGetInputIn9() );
44    bbSetOutputOut(lstImages);  
45   
46 }
47 //===== 
48 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
49 //===== 
50 void AddImageToVector::bbUserSetDefaultValues()
51 {
52
53 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
54 //    Here we initialize the input 'In' to 0
55    bbSetInputIn0(NULL);
56    bbSetInputIn1(NULL);
57    bbSetInputIn2(NULL);
58    bbSetInputIn3(NULL);
59    bbSetInputIn4(NULL);
60    bbSetInputIn5(NULL);
61    bbSetInputIn6(NULL);
62    bbSetInputIn7(NULL);
63    bbSetInputIn8(NULL);
64    bbSetInputIn9(NULL);
65    std::vector<vtkImageData*> lstImages;
66    bbSetInputImageVector(lstImages);  
67 }
68 //===== 
69 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
70 //===== 
71 void AddImageToVector::bbUserInitializeProcessing()
72 {
73
74 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
75 //    Here does nothing 
76 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
77 //    if any 
78
79   
80 }
81 //===== 
82 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
83 //===== 
84 void AddImageToVector::bbUserFinalizeProcessing()
85 {
86
87 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
88 //    Here does nothing 
89 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
90 //    if any
91   
92 }
93 }
94 // EO namespace bbPackRecalage
95
96