]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/blob - PackRecalage/src/bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx
2075 creaRigidRegistration Feature New Normal Registration 3D 1P
[creaRigidRegistration.git] / PackRecalage / src / bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbPackRecalageFilter3DPointVector.h"
5 #include "bbPackRecalagePackage.h"
6 namespace bbPackRecalage
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(PackRecalage,Filter3DPointVector)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Filter3DPointVector,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void Filter3DPointVector::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
30 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
31
32      if (bbGetInputIn().size()==3)
33      { 
34         bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
35      } else { 
36         bbSetOutputOut( bbGetInputInitial() );
37      }
38 }
39
40 //===== 
41 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
42 //===== 
43 void Filter3DPointVector::bbUserSetDefaultValues()
44 {
45
46 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
47 //    Here we initialize the input 'In' to 0
48
49    std::vector<int> vec;
50    vec.push_back(0);
51    vec.push_back(0);
52    vec.push_back(0);
53    bbSetInputIn(vec);
54    bbSetInputInitial(vec);
55   
56 }
57 //===== 
58 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
59 //===== 
60 void Filter3DPointVector::bbUserInitializeProcessing()
61 {
62
63 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
64 //    Here does nothing 
65 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
66 //    if any 
67
68   
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void Filter3DPointVector::bbUserFinalizeProcessing()
74 {
75
76 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
79 //    if any
80   
81 }
82 }
83 // EO namespace bbPackRecalage
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