]> Creatis software - creaRigidRegistration.git/blobdiff - PackRecalage/src/bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx
2075 creaRigidRegistration Feature New Normal Registration 3D 1P
[creaRigidRegistration.git] / PackRecalage / src / bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx
diff --git a/PackRecalage/src/bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx b/PackRecalage/src/bbPackRecalageFilter3DPointVector.cxx
new file mode 100644 (file)
index 0000000..b5f17d3
--- /dev/null
@@ -0,0 +1,85 @@
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+#include "bbPackRecalageFilter3DPointVector.h"
+#include "bbPackRecalagePackage.h"
+namespace bbPackRecalage
+{
+
+BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(PackRecalage,Filter3DPointVector)
+BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Filter3DPointVector,bbtk::AtomicBlackBox);
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Filter3DPointVector::Process()
+{
+
+// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
+//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
+//   And print out the output value
+// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
+//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
+//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
+//    Where :
+//    * NAME is the name of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
+//    * TYPE is the C++ type of the input/output
+//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
+
+//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
+
+     if (bbGetInputIn().size()==3)
+     { 
+        bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
+     } else { 
+        bbSetOutputOut( bbGetInputInitial() );
+     }
+}
+
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Filter3DPointVector::bbUserSetDefaultValues()
+{
+
+//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
+//    Here we initialize the input 'In' to 0
+
+   std::vector<int> vec;
+   vec.push_back(0);
+   vec.push_back(0);
+   vec.push_back(0);
+   bbSetInputIn(vec);
+   bbSetInputInitial(vec);
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Filter3DPointVector::bbUserInitializeProcessing()
+{
+
+//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
+//    if any 
+
+  
+}
+//===== 
+// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
+//===== 
+void Filter3DPointVector::bbUserFinalizeProcessing()
+{
+
+//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
+//    Here does nothing 
+//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
+//    if any
+  
+}
+}
+// EO namespace bbPackRecalage
+
+