]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkActor.cxx
#2843 creaVtk Feature New Normal - new box VtkActor from vtkProp3D
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkActor.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkActor.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,Actor)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Actor,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void Actor::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
30 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
31  
32
33      vtkProp3D* vtkactor=bbGetInputIn();
34 //     vtkactor->GetProperty()->SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
35      
36      if ( bbGetInputTransform()!=NULL )
37      {
38         vtkactor->SetUserTransform( bbGetInputTransform() );
39      }
40
41 //     bbSetOutputOut( vtkactor );
42
43      // Interface Update
44
45     if ((bbGetInputRenderer()!=NULL) && ( backActive!=bbGetInputActive() ))
46         {
47         
48         if (bbGetInputActive()==true )
49         {
50                 bbGetInputRenderer()->AddActor( vtkactor );
51         }  else {
52                 bbGetInputRenderer()->RemoveActor( vtkactor );
53         }  //if Active
54                 backActive=bbGetInputActive();
55         } // if Renderer
56
57 }
58 //===== 
59 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
60 //===== 
61 void Actor::bbUserSetDefaultValues()
62 {
63
64 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
65 //    Here we initialize the input 'In' to 0
66    bbSetInputActive(false);
67    backActive=bbGetInputActive();
68    bbSetInputIn(NULL);
69    bbSetInputOpacity(1);
70    bbSetInputRenderer(NULL);
71
72 }
73 //===== 
74 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
75 //===== 
76 void Actor::bbUserInitializeProcessing()
77 {
78
79 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
80 //    Here does nothing 
81 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
82 //    if any 
83
84   
85 }
86 //===== 
87 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
88 //===== 
89 void Actor::bbUserFinalizeProcessing()
90 {
91
92 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
93 //    Here does nothing 
94 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
95 //    if any
96   
97 }
98 }
99 // EO namespace bbcreaVtk
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