]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkCutImageSectorSegmentation.cxx
#2660 creaVtk Feature New Normal - New cutImageSegmentation
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkCutImageSectorSegmentation.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkCutImageSectorSegmentation.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7 #include "cutImageSegmentation.h"
8
9
10 namespace bbcreaVtk
11 {
12
13 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,CutImageSectorSegmentation)
14 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(CutImageSectorSegmentation,bbtk::AtomicBlackBox);
15 //===== 
16 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
17 //===== 
18 void CutImageSectorSegmentation::Process()
19 {
20
21 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
22 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
23 //   And print out the output value
24 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
25 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
26 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
27 //    Where :
28 //    * NAME is the name of the input/output
29 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
30 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
31 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
32     cutImageSegmentation cis;
33
34     cis.SetAnglesImage(bbGetInputImage());
35     cis.SetMesh1(bbGetInputMesh1());
36
37
38     cis.Process();
39
40     bbSetOutputResultImage(cis.GetResultImage());
41
42     
43   
44 }
45 //===== 
46 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
47 //===== 
48 void CutImageSectorSegmentation::bbUserSetDefaultValues()
49 {
50
51 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
52 //    Here we initialize the input 'In' to 0
53    bbSetInputImage(NULL);
54    bbSetInputMesh1(NULL);
55    
56    
57   
58 }
59 //===== 
60 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
61 //===== 
62 void CutImageSectorSegmentation::bbUserInitializeProcessing()
63 {
64
65 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
66 //    Here does nothing 
67 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
68 //    if any 
69
70   
71 }
72 //===== 
73 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
74 //===== 
75 void CutImageSectorSegmentation::bbUserFinalizeProcessing()
76 {
77
78 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
79 //    Here does nothing 
80 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
81 //    if any
82   
83 }
84 }
85 // EO namespace bbcreaVtk
86
87