]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkGrayLevel.cxx
#2676 creaVtk Feature New Normal - New GrayLevel
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkGrayLevel.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkGrayLevel.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,GrayLevel)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(GrayLevel,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void GrayLevel::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28     vtkImageData  *m_image  =  vtkImageData::New();
29     m_image = bbGetInputImage();
30
31     int grayLevel = 0;
32     std::vector<double> coord = bbGetInputCoordinate();
33
34         grayLevel = m_image->GetScalarComponentAsDouble(coord[0],coord[1],coord[2],0);
35
36         bbSetOutputGrayLevel(grayLevel);
37     
38 }
39 //===== 
40 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
41 //===== 
42 void GrayLevel::bbUserSetDefaultValues()
43 {
44
45 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
46 //    Here we initialize the input 'In' to 0
47    bbSetInputImage(NULL);
48   
49 }
50 //===== 
51 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
52 //===== 
53 void GrayLevel::bbUserInitializeProcessing()
54 {
55
56 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
57 //    Here does nothing 
58 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
59 //    if any 
60
61   
62 }
63 //===== 
64 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
65 //===== 
66 void GrayLevel::bbUserFinalizeProcessing()
67 {
68
69 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
70 //    Here does nothing 
71 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
72 //    if any
73   
74 }
75 }
76 // EO namespace bbcreaVtk
77
78