]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkPlaneWidget.cxx
#2527 creaVtk Bug New Normal - Color Vectors Field
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkPlaneWidget.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkPlaneWidget.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9
10
11 void boxcreaVtkPlaneWidget::Execute()  // virutal
12 {
13    box->bbSetOutputOut( box->_boxcreavtkplanewidget.GetPlaneSource()->GetOutput()  );
14         box->bbSignalOutputModification(std::string("Out"));
15         box->bbSetOutputCenter( box->_boxcreavtkplanewidget.GetCenter() );
16         box->bbSignalOutputModification(std::string("Center"));
17         box->bbSetOutputNormal( box->_boxcreavtkplanewidget.GetNormal() );
18         box->bbSignalOutputModification(std::string("Normal"));
19
20 }
21
22 //----------------------------------------------------------------------------------------------
23 //----------------------------------------------------------------------------------------------
24 //----------------------------------------------------------------------------------------------
25 //----------------------------------------------------------------------------------------------
26
27 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,PlaneWidget)
28 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(PlaneWidget,bbtk::AtomicBlackBox);
29 //===== 
30 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
31 //===== 
32 void PlaneWidget::Process()
33 {
34
35 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
36 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
37 //   And print out the output value
38 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
39 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
40 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
41 //    Where :
42 //    * NAME is the name of the input/output
43 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
44 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
45 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
46
47         _boxcreavtkplanewidget.SetActive( bbGetInputActive() );
48         _boxcreavtkplanewidget.SetImage( bbGetInputIn() );
49         _boxcreavtkplanewidget.SetResolution( bbGetInputResolution() );
50         _boxcreavtkplanewidget.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
51         _boxcreavtkplanewidget.Process();
52         bbSetOutputOut( _boxcreavtkplanewidget.GetPlaneSource()->GetOutput() );
53         bbSetOutputCenter( _boxcreavtkplanewidget.GetCenter() );
54         bbSetOutputNormal( _boxcreavtkplanewidget.GetNormal() );
55 }
56 //===== 
57 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
58 //===== 
59 void PlaneWidget::bbUserSetDefaultValues()
60 {
61
62 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
63 //    Here we initialize the input 'In' to 0
64
65    bbSetInputActive(false);
66    bbSetInputIn(NULL);
67    bbSetInputResolution(60);
68    bbSetInputRenderer(NULL);
69    bbSetOutputOut(NULL);
70    _boxcreavtkplanewidget.box = this;
71 }
72 //===== 
73 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
74 //===== 
75 void PlaneWidget::bbUserInitializeProcessing()
76 {
77
78 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
79 //    Here does nothing 
80 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
81 //    if any 
82
83   
84 }
85 //===== 
86 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
87 //===== 
88 void PlaneWidget::bbUserFinalizeProcessing()
89 {
90
91 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
92 //    Here does nothing 
93 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
94 //    if any
95   
96 }
97 }
98 // EO namespace bbcreaVtk
99
100