]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkPointRotation.cxx
#2446 creaVtk Feature New Normal - Stream Tracer, Stream Line (interface, widget)
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkPointRotation.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkPointRotation.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7 #include<math.h>
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,PointRotation)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(PointRotation,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void PointRotation::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31
32
33 printf("EED PointRotation::Process Start\n");
34
35         if   (bbGetInputCenter().size()==3) 
36         {
37                 std::vector<double> newpoint;
38                 double nx,cx = bbGetInputCenter()[0];
39                 double ny,cy = bbGetInputCenter()[1];
40                 double nz,cz = bbGetInputCenter()[2];
41                 double angRad = bbGetInputAngle()*M_PI/180;
42                 nx = bbGetInputSize() * cos( angRad ) + cx;
43                 ny = bbGetInputSize() * sin( angRad ) + cy;
44                 nz = cz;
45                 newpoint.push_back(nx);
46                 newpoint.push_back(ny);
47                 newpoint.push_back(nz);
48         bbSetOutputOut( newpoint );
49         } // if
50 printf("EED PointRotation::Process End\n");
51   
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void PointRotation::bbUserSetDefaultValues()
57 {
58
59 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
60 //    Here we initialize the input 'In' to 0
61
62         std::vector<double> point;
63         point.push_back(1);
64         point.push_back(0);
65         point.push_back(0);
66
67         std::vector<double> center;
68         center.push_back(0);
69         center.push_back(0);
70         center.push_back(0);
71
72    bbSetInputSize(1);
73    bbSetInputCenter(center);
74    bbSetInputAngle(0);
75    bbSetOutputOut(point);
76 }
77 //===== 
78 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
79 //===== 
80 void PointRotation::bbUserInitializeProcessing()
81 {
82
83 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
84 //    Here does nothing 
85 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
86 //    if any 
87
88   
89 }
90 //===== 
91 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
92 //===== 
93 void PointRotation::bbUserFinalizeProcessing()
94 {
95
96 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
97 //    Here does nothing 
98 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
99 //    if any
100   
101 }
102 }
103 // EO namespace bbcreaVtk
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