]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkStreamLineVisu.cxx
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[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkStreamLineVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkStreamLineVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,StreamLineVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(StreamLineVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void StreamLineVisu::Process()
15 {
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17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 printf("EED StreamLineVisu::Process Start\n");
30      creavtkstreamline.SetActive( bbGetInputActive() );
31      creavtkstreamline.SetDataObject( bbGetInputIn() );
32      creavtkstreamline.SetSourcePoints( bbGetInputSource() );  // source
33      creavtkstreamline.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
34      creavtkstreamline.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
35      creavtkstreamline.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
36      creavtkstreamline.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
37      creavtkstreamline.Process();
38      bbSetOutputOut( creavtkstreamline.GetProp3D() );
39 printf("EED StreamLineVisu::Process End\n");
40   
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
44 //===== 
45 void StreamLineVisu::bbUserSetDefaultValues()
46 {
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48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50    bbSetInputActive(false);
51    bbSetInputIn(NULL);
52    bbSetInputRenderer(NULL);
53    bbSetInputOpacity(1);
54   
55 }
56 //===== 
57 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
58 //===== 
59 void StreamLineVisu::bbUserInitializeProcessing()
60 {
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62 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
63 //    Here does nothing 
64 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
65 //    if any 
66
67   
68 }
69 //===== 
70 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
71 //===== 
72 void StreamLineVisu::bbUserFinalizeProcessing()
73 {
74
75 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
76 //    Here does nothing 
77 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
78 //    if any
79   
80 }
81 }
82 // EO namespace bbcreaVtk
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