]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkStreamLineVisu.cxx
#2446 creaVtk Feature New Normal - Stream Tracer, Stream Line (interface, widget)
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkStreamLineVisu.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkStreamLineVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
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9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,StreamLineVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(StreamLineVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void StreamLineVisu::Process()
15 {
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17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
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30      creavtkstreamline.SetActive(                       bbGetInputActive()              );
31      creavtkstreamline.SetPolyData(             bbGetInputPolyData()    );
32      creavtkstreamline.SetOpacity(                      bbGetInputOpacity()             );
33      creavtkstreamline.SetRenderer(             bbGetInputRenderer()    );
34      creavtkstreamline.SetScaleFactor(          bbGetInputScaleFactor() );
35      creavtkstreamline.SetTypeForm(             bbGetInputTypeForm()    );
36      creavtkstreamline.SetColorLaw(             bbGetInputColorLaw()    );
37      creavtkstreamline.SetColor(                        bbGetInputColor()               );
38      creavtkstreamline.Process();
39      bbSetOutputOut( creavtkstreamline.GetProp3D() );
40   
41 }
42 //===== 
43 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
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45 void StreamLineVisu::bbUserSetDefaultValues()
46 {
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48 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
49 //    Here we initialize the input 'In' to 0
50    bbSetInputActive(false);
51    bbSetInputIn(NULL);
52    bbSetInputPolyData(NULL);
53    bbSetInputRenderer(NULL);
54    bbSetInputOpacity(1);
55   
56 }
57 //===== 
58 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
59 //===== 
60 void StreamLineVisu::bbUserInitializeProcessing()
61 {
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63 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
64 //    Here does nothing 
65 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
66 //    if any 
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68   
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void StreamLineVisu::bbUserFinalizeProcessing()
74 {
75
76 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
79 //    if any
80   
81 }
82 }
83 // EO namespace bbcreaVtk
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