]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
#2446 creaVtk Feature New Normal - Stream Tracer, Stream Line (interface, widget)
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkTensorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,TensorsVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(TensorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void TensorsVisu::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29      tensorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
30      tensorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
31      tensorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
32      tensorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
33      tensorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
34      tensorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
35      tensorsvisu.Process();
36      bbSetOutputOut( tensorsvisu.GetProp3D() );
37 }
38 //===== 
39 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
40 //===== 
41 void TensorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
42 {
43
44 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
45 //    Here we initialize the input 'In' to 0
46    bbSetInputActive(false);
47    bbSetInputIn(NULL);
48    bbSetInputRenderer(NULL);
49    bbSetInputScaleFactor(500);
50    bbSetInputOpacity(1);
51    bbSetInputTypeForm(0);
52 }
53 //===== 
54 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
55 //===== 
56 void TensorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
57 {
58
59 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
60 //    Here does nothing 
61 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
62 //    if any 
63
64   
65 }
66 //===== 
67 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
68 //===== 
69 void TensorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
70 {
71
72 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
73 //    Here does nothing 
74 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
75 //    if any
76   
77 }
78 }
79 // EO namespace bbcreaVtk
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