]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
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[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkTensorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,TensorsVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(TensorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void TensorsVisu::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29      tensorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
30      tensorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
31      tensorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
32      tensorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
33      tensorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
34      tensorsvisu.Process();
35      bbSetOutputOut( tensorsvisu.GetProp3D() );
36 }
37 //===== 
38 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
39 //===== 
40 void TensorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
41 {
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43 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
44 //    Here we initialize the input 'In' to 0
45    bbSetInputActive(false);
46    bbSetInputIn(NULL);
47    bbSetInputRenderer(NULL);
48    bbSetInputScaleFactor(500);
49    bbSetInputOpacity(1);
50 }
51 //===== 
52 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
53 //===== 
54 void TensorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
55 {
56
57 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
58 //    Here does nothing 
59 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
60 //    if any 
61
62   
63 }
64 //===== 
65 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
66 //===== 
67 void TensorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
68 {
69
70 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
71 //    Here does nothing 
72 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
73 //    if any
74   
75 }
76 }
77 // EO namespace bbcreaVtk
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