]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
#2501 creaVtk Bug New Normal - Clean events in Vectors and Tensors visu widgets...
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkTensorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkTensorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,TensorsVisu)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(TensorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void TensorsVisu::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31
32
33 printf("EED TensorsVisu::Process() Start\n");
34
35      tensorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
36      tensorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
37      tensorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
38      tensorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
39      tensorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
40      tensorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
41      tensorsvisu.Process();
42      bbSetOutputOut( tensorsvisu.GetProp3D() );
43 printf("EED TensorsVisu::Process() End\n");
44
45 }
46 //===== 
47 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
48 //===== 
49 void TensorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
50 {
51
52 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
53 //    Here we initialize the input 'In' to 0
54    bbSetInputActive(false);
55    bbSetInputIn(NULL);
56    bbSetInputRenderer(NULL);
57    bbSetInputScaleFactor(500);
58    bbSetInputOpacity(1);
59    bbSetInputTypeForm(0);
60 }
61 //===== 
62 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
63 //===== 
64 void TensorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
65 {
66
67 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
68 //    Here does nothing 
69 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
70 //    if any 
71
72   
73 }
74 //===== 
75 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
76 //===== 
77 void TensorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
78 {
79
80 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
81 //    Here does nothing 
82 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
83 //    if any
84   
85 }
86 }
87 // EO namespace bbcreaVtk
88
89