]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
#2446 creaVtk Feature New Normal - Stream Tracer, Stream Line (interface, widget)
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkVectorsVisu.cxx
1 //===== 
2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkVectorsVisu.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6 namespace bbcreaVtk
7 {
8
9 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,VectorsVisu)
10 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(VectorsVisu,bbtk::AtomicBlackBox);
11 //===== 
12 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
13 //===== 
14 void VectorsVisu::Process()
15 {
16
17 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
18 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
19 //   And print out the output value
20 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
21 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
22 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
23 //    Where :
24 //    * NAME is the name of the input/output
25 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
26 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
27 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
28
29 printf("EED VectorsVisu::Process Start \n");
30
31 if ( bbGetInputActive()==true) 
32 {
33    printf("EED VectorsVisu::Process active = true \n");
34 } else {
35    printf("EED VectorsVisu::Process active = false \n");
36 }
37
38    printf("EED VectorsVisu::Process In = %p\n",bbGetInputIn() );
39    printf("EED VectorsVisu::Process ScaleFactor = %f\n",bbGetInputScaleFactor() );
40    printf("EED VectorsVisu::Process Opacity = %f\n",bbGetInputOpacity() );
41    printf("EED VectorsVisu::Process Renderer = %p\n",bbGetInputRenderer() );
42
43      vectorsvisu.SetActive( bbGetInputActive() );
44      vectorsvisu.SetDataObject( bbGetInputIn() );
45      vectorsvisu.SetScaleFactor( bbGetInputScaleFactor() );
46      vectorsvisu.SetOpacity( bbGetInputOpacity() );
47      vectorsvisu.SetRenderer( bbGetInputRenderer() );
48      vectorsvisu.SetTypeForm( bbGetInputTypeForm() );
49      vectorsvisu.Process();
50      bbSetOutputOut( vectorsvisu.GetProp3D() );
51 printf("EED VectorsVisu::Process End\n");
52   
53 }
54 //===== 
55 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
56 //===== 
57 void VectorsVisu::bbUserSetDefaultValues()
58 {
59
60 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
61 //    Here we initialize the input 'In' to 0
62
63    bbSetInputActive(false);
64    bbSetInputIn(NULL);
65    bbSetInputRenderer(NULL);
66    bbSetInputScaleFactor(500);
67    bbSetInputOpacity(1);
68    bbSetInputTypeForm(0);  
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void VectorsVisu::bbUserInitializeProcessing()
74 {
75
76 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
79 //    if any 
80
81   
82 }
83 //===== 
84 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
85 //===== 
86 void VectorsVisu::bbUserFinalizeProcessing()
87 {
88
89 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
90 //    Here does nothing 
91 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
92 //    if any
93   
94 }
95 }
96 // EO namespace bbcreaVtk
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