]> Creatis software - creaMaracasVisu.git/commitdiff
REMOVE
authordavila <eduardo.davila@creatis.insa-lyon.fr>
Tue, 6 May 2014 12:45:18 +0000 (14:45 +0200)
committerdavila <eduardo.davila@creatis.insa-lyon.fr>
Tue, 6 May 2014 12:45:18 +0000 (14:45 +0200)
bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.cxx [deleted file]
bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.h [deleted file]

diff --git a/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.cxx b/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.cxx
deleted file mode 100644 (file)
index 94a9f3b..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,95 +0,0 @@
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-#include "bbcreaMaracasVisuText2D.h"
-#include "bbcreaMaracasVisuPackage.h"
-
-#include "vtkTextActor.h"
-#include "vtkTextProperty.h"
-
-
-namespace bbcreaMaracasVisu
-{
-
-BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaMaracasVisu,Text2D)
-BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(Text2D,bbtk::AtomicBlackBox);
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-void Text2D::Process()
-{
-
-// THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
-//   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
-//   And print out the output value
-// INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
-//    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
-//    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
-//    Where :
-//    * NAME is the name of the input/output
-//      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
-//    * TYPE is the C++ type of the input/output
-//      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
-
-//    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
-//    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
-  
- vtkTextActor *textActor = vtkTextActor::New();
- textActor->SetTextScaleModeToProp();
- textActor->SetDisplayPosition(90, 50);
- textActor->SetInput("This is a sphere");
-
- textActor->GetPosition2Coordinate()->SetCoordinateSystemToNormalizedViewport();
- textActor->GetPosition2Coordinate()->SetValue(0.6, 0.1);
-
- vtkTextProperty *tprop = textActor->GetTextProperty();
- tprop->SetFontSize(18);
- tprop->SetFontFamilyToArial();
- tprop->SetJustificationToCentered();
- tprop->BoldOn();
- tprop->ItalicOn();
- tprop->ShadowOn();
- tprop->SetColor(0, 0, 1);
-
- bbGetInputRenderer()->AddActor2D(textActor);
-}
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-void Text2D::bbUserSetDefaultValues()
-{
-
-//  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
-//    Here we initialize the input 'In' to 0
-   bbSetInputIn("");
-  
-}
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-void Text2D::bbUserInitializeProcessing()
-{
-
-//  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
-//    Here does nothing 
-//    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
-//    if any 
-
-  
-}
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-void Text2D::bbUserFinalizeProcessing()
-{
-
-//  THE FINALIZATION METHOD BODY :
-//    Here does nothing 
-//    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
-//    if any
-  
-}
-}
-// EO namespace bbcreaMaracasVisu
-
-
diff --git a/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.h b/bbtk/src/bbcreaMaracasVisuText2D.h
deleted file mode 100644 (file)
index b984841..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,61 +0,0 @@
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-#ifndef __bbcreaMaracasVisuText2D_h_INCLUDED__
-#define __bbcreaMaracasVisuText2D_h_INCLUDED__
-#include "bbcreaMaracasVisu_EXPORT.h"
-#include "bbtkAtomicBlackBox.h"
-#include "iostream"
-
-#include "vtkProp.h"
-#include "vtkRenderer.h"
-
-namespace bbcreaMaracasVisu
-{
-
-class bbcreaMaracasVisu_EXPORT Text2D
- : 
-   public bbtk::AtomicBlackBox
-{
-  BBTK_BLACK_BOX_INTERFACE(Text2D,bbtk::AtomicBlackBox);
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-  BBTK_DECLARE_INPUT(In,std::string);
-  BBTK_DECLARE_INPUT(Renderer,vtkRenderer*);
-  BBTK_DECLARE_INPUT(X,double);
-  BBTK_DECLARE_INPUT(Y,double);
-  BBTK_DECLARE_INPUT(Z,double);
-  BBTK_DECLARE_INPUT(Opacity,double);
-  BBTK_DECLARE_OUTPUT( Out , vtkProp* );
-  BBTK_PROCESS(Process);
-  void Process();
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-};
-
-BBTK_BEGIN_DESCRIBE_BLACK_BOX(Text2D,bbtk::AtomicBlackBox);
-  BBTK_NAME("Text2D");
-  BBTK_AUTHOR("Info-Dev Creatis");
-  BBTK_DESCRIPTION("No Description.");
-  BBTK_CATEGORY("empty");
-
-  BBTK_INPUT(Text2D,In,"Input text",std::string,"");
-  BBTK_INPUT(Text2D,Renderer,"Input text",vtkRenderer*,"");
-  BBTK_INPUT(Text2D,X,"Input text",double,"");
-  BBTK_INPUT(Text2D,Y,"Input text",double,"");
-  BBTK_INPUT(Text2D,Z,"Input text",double,"");
-  BBTK_INPUT(Text2D,Opacity,"Input text",double,"");
-
-  BBTK_OUTPUT(Text2D,Out,"vtk Prop",vtkProp*,"");
-
-BBTK_END_DESCRIBE_BLACK_BOX(Text2D);
-//===== 
-// Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
-//===== 
-}
-// EO namespace bbcreaMaracasVisu
-
-#endif // __bbcreaMaracasVisuText2D_h_INCLUDED__
-