]> Creatis software - creaVtk.git/blob - bbtk_creaVtk_PKG/src/bbcreaVtkScalarBarActor.cxx
#2712 creaVtk Feature New Normal - new ScalarBarActor ScalarToColors box
[creaVtk.git] / bbtk_creaVtk_PKG / src / bbcreaVtkScalarBarActor.cxx
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2 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
3 //===== 
4 #include "bbcreaVtkScalarBarActor.h"
5 #include "bbcreaVtkPackage.h"
6
7 #include <vtkScalarBarActor.h>
8
9 namespace bbcreaVtk
10 {
11
12 BBTK_ADD_BLACK_BOX_TO_PACKAGE(creaVtk,ScalarBarActor)
13 BBTK_BLACK_BOX_IMPLEMENTATION(ScalarBarActor,bbtk::AtomicBlackBox);
14 //===== 
15 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
16 //===== 
17 void ScalarBarActor::Process()
18 {
19
20 // THE MAIN PROCESSING METHOD BODY
21 //   Here we simply set the input 'In' value to the output 'Out'
22 //   And print out the output value
23 // INPUT/OUTPUT ACCESSORS ARE OF THE FORM :
24 //    void bbSet{Input|Output}NAME(const TYPE&)
25 //    const TYPE& bbGet{Input|Output}NAME() const 
26 //    Where :
27 //    * NAME is the name of the input/output
28 //      (the one provided in the attribute 'name' of the tag 'input')
29 //    * TYPE is the C++ type of the input/output
30 //      (the one provided in the attribute 'type' of the tag 'input')
31
32
33 //    bbSetOutputOut( bbGetInputIn() );
34 //    std::cout << "Output value = " <<bbGetOutputOut() << std::endl;
35   
36
37 printf ("EED ScalarBarActor Start\n");
38      if (firsttime==true)
39           {
40                         firsttime=false;
41                         vtkScalarBarActor* scalarbarActor = vtkScalarBarActor::New();
42                         scalarbarActor->SetLookupTable( bbGetInputLookupTable() );
43                         scalarbarActor->SetTitle("Value");
44                         scalarbarActor->SetNumberOfLabels(4);
45                         int fontsize = scalarbarActor->GetLabelTextProperty()->GetFontSize();
46                         scalarbarActor->GetLabelTextProperty()->SetFontSize(fontsize/2);
47                         if (bbGetInputRenderer()!=NULL)
48                         {
49                  bbGetInputRenderer()->AddActor2D( scalarbarActor );                            
50                         }
51      } // firsttime
52
53 printf ("EED ScalarBarActor End\n");
54
55 }
56
57 //===== 
58 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
59 //===== 
60 void ScalarBarActor::bbUserSetDefaultValues()
61 {
62
63 //  SET HERE THE DEFAULT INPUT/OUTPUT VALUES OF YOUR BOX 
64 //    Here we initialize the input 'In' to 0
65    bbSetInputLookupTable(NULL);
66    bbSetInputRenderer(NULL);
67    firsttime=true;
68   
69 }
70 //===== 
71 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
72 //===== 
73 void ScalarBarActor::bbUserInitializeProcessing()
74 {
75
76 //  THE INITIALIZATION METHOD BODY :
77 //    Here does nothing 
78 //    but this is where you should allocate the internal/output pointers 
79 //    if any 
80
81   
82 }
83 //===== 
84 // Before editing this file, make sure it's a file of your own (i.e.: it wasn't generated from xml description; if so : your modifications will be lost)
85 //===== 
86 void ScalarBarActor::bbUserFinalizeProcessing()
87 {
88
89 //  THE FINALIZATION METHOD BODY :
90 //    Here does nothing 
91 //    but this is where you should desallocate the internal/output pointers 
92 //    if any
93   
94 }
95 }
96 // EO namespace bbcreaVtk
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